BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 16, 2010

sanah helwa chikin sayang..



Salam..

erm..this entry is for u..my beloved housemate,erm jiran yg dipisahkan oleh dinding..hee.
klu ikot jam mesir xmasuk lg pun..tp klu jam msia dh msuk..chikin!!waaa..ko dh msuk 21..hepy besday chikin..hepy besday..huhu..
dh tua la..kahkah..suka x??erm..thanx much sb jd kwn aku..dh 3thn aku kenal ko..n deep inside my heart,ko kwn aku yg best..kwn aku dunia akhirat.thanx sesgt...love u..

~usia bertambah..amal bertambah..iman bertambah..=)
~mga dikuatkan dan ditabahkan hati menempuhi jalan2 ini..
~mga sisa umur ini dimanfaatkan utk kerja2 ISLAM..jgn penah give up klupun mereka xterima apa yg kita ckp..yg penting buat..the rest serah kat ALLAH..ok??
~mga diberikan kesihatan berpanjangan,kebahagiaan selalu..
~mga berjaya di dunia dan akhirat..mga ALLAH mudahkan smuanya..ameen..
~mga ditemukan dgn jodoh yg soleh,yg sesuai dan yg menyokong gerak kerja ko.. :)
~lastly..mga jd hamba yg beriman,anak yg solehah,dan bakal isteri dan ibu yg mithali ye..

hadiah kasut je yg mampu aku bg kat ko..hrp2 ko suke..hee..
teruskan berjuang..teruskan berusaha selagi ada masa...

i love u much shikin!!

0 comments: